peminat??

nak cari ape??

Sunday, November 21, 2010

berholiday..... !!! jom jom jom...

ek eley,,,, berholiday lam mlaysia je kot,, beria gak nk tulis2,,, (lantak r !!!)
 x tahu r nk tulis hape,,,, aq tulis jela ape aq nk tulis,,

percutian free 3 hari 2 mlm d kelantn,,, sponser by bapak+mak+akak aq. bertolak ari jumaat mlm dr kuantn,, berhenti melantak kat batu hitam,. (mmg pjalnn kali ni byk behenti sbb hujan lebat+jln jem, nk patah kaki drive jejauh, x pnah plak drive kete manual jejauh, sllu auto je,) benti kat k tganu mnum lg, pastu trus x benti smpi ke klntn kol 4.30am (pasir puteh), aq dok blkg tidur je dr tganu, best gak,,, pjalan hmpir 6 jam . da smpi ape lg,, mebute r,, pg2 bgun x nk sebu lak perut,, ape jadah nye sarapan mcm mkn tgh hari lak,,, sllu srpn roti, kuih yg ringan2 je kot,,, pastu mrayap kat kote bharu, g sane g cni, balik ke pasir puteh smule kol 12 mlm,,,

hari ahad.. mcm bese gak,, bgn pg terus mkn nasi,,, pastu gerak g tganu lak,, g tasek kenyir yg mcm xd pape,,, dok cni mnum ngn berehat je r kot,, ade r gambo2 ckit,,, pastu sgah k tganu lg g paso mende tah, paso payang agk nye,,, da siap g lepak2 kattp pantai,,, ade satu peristiwe best ni, dak2 rempit kene kejo ngn polis,, dah r nk langgo kete ktorg, pastu x lepas lr,, kene gak thn ngn polis,, pdn muke anda .. kah3,, da lam kol 8 trus gerak ke kuantn,, hujan mmg x henti2,, tension gak r sbb aq yg drive ,, smpi kuantn lam kol 11 g mnum kat kmaman kopitiam pastu terus blk uma sewe,, fmily aq trus balik joho...  ni r ade gambo2 kami ber holiday::

 tasek kenyir yg x best
 aq nmpk kuros,,, knape plak?!

anak buah aq degil cam bapak dye,,,


 tu je,, aq rase nk g genting lak r hujong taun ni,,

bace, jgn x bace

DOA UNTUK SAHABATKU…

Ya Allah

panjangkanlah umur sahabatku Kurniakanlah
kesihatan yang baik padanya,terangi hatinya
dengan nur pancaran iman.Tetapkanlah hatinya,
perluaskanlahrezekinya, dekatknlah hatinya
kepada kebaikan,jauhkanlah hatinya pada kejahatan,
tunaikanlah hajatnya baik hajat dalam agama,dunia
dan akhirat

Ya Muhaimin

jika dia jatuh hati izinkanlah dia menyentuh hati
seseorang yang hatinya
tertaut padaMu agar tidak terjatuh dia dalam jurang
cinta nafsu?Jagalah hatinya agar tidak berpaling
daripadamelabuhkan hatinya pada hatiMu.jika dia
rindu,rindukanlah dia
pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu

Ya Allah

Jangan biarkan sahabatku tertatih dan terjatuh
dalam perjalanan panjang menyeru manusia kejalanMu
jika kau halalkan aku merindui sahabatku,janganlah
aku melampaui batas sehingga melupakan daku pada
cinta hakiki,rindu abadi dan kasih sejati hanya
untukMu

Ya Allah

kurniakanlah sahabatku kesenangan,ketenangan,
kecemerlangan hidup di dunia akhirat kelak..