peminat??

nak cari ape??

Monday, February 21, 2011

myfriends2u.com pengganti facebook...

 

           
 
 SIAPAKAH YG DAH ADE ACCOUNT MYFRIENDS2U??
APEKAH SAME KEJADAH TU NGN FB??
SERONOK SANGT KAH MYFRIENDS2U??
RAMAI KE YG BERMINAT NGN MYFRIENDS2U TU??
DA RAMAI KE KWN2 KORG DLM MYFRIENDS2U TU???
DAH TUUUUUU!!!!
APEHAL X ADD AKU????? HAAAAA????!!! 

 da 2 minggu ko tau x aq wat akaun myfriends2u yg ape kejadah tu..
ari ni aq bkk baru ade 4 org member... mangkuk betol...
aq add punye la rami.. tp sume yg x aktif...
seriesly aq tgk kejadah ni mmg same je mcm fb...
tp x meriah sgt la kot,, mybe baru lg n rmi x tau..
aq pn x kaji abes lagi... nak kaji ape pn aq x tau...
so,, sape2 yg bek hati, yg kenal aq, yg nk kenal aq... add la wehhhh....
meriah ckit... 
sape2 yg cun2 tu lau single add r... aku single g kot.. wakkakaka...
disebabkan myfriend2u tu x leh dipamerkan lg kat belog ni,, so ko cari r name aku..
aku setia ngn name sendiri je...
AHMADSUFIAN

wokeh la,,, selamat beramal....
BERSOSIAL LAH ANDA DIJALAN YANG BENAR
JADIKAN SOSIAL SBG PENGHUBUNG KE ARAH KEBAIKAN
BUKAN KEJAHATAN...
(maap lah termerepek)

st12 - aku terjatuh (lirik)

Aku terjatuh
Aku terjatuh lagi di pelukanmu
Aku terjatuh
Aku terjatuh lagi di pelukanmu
Ku sadar dirimu tak pernah dalam jiwa
Ku bosan menunggu dirimu yang tak bisa
[*]
Aku terjatuh
Aku terjatuh lagi di pelukanmu (dipelukanmu)
Aku terjatuh
Aku terjatuh lagi di pelukanmu
[**]
Sudah ku bilang hapus airmata
Cinta ku hilang meninggalkanmu
Kamu tlah berbeda setengah gila
Hidupku terasa terasa mimpi
Sudah ku bilang hapus airmata
Cinta ku hilang meninggalkanmu
Kamu tlah berbeda setengah gila
Hidupku terasa terasa hampa

bace, jgn x bace

DOA UNTUK SAHABATKU…

Ya Allah

panjangkanlah umur sahabatku Kurniakanlah
kesihatan yang baik padanya,terangi hatinya
dengan nur pancaran iman.Tetapkanlah hatinya,
perluaskanlahrezekinya, dekatknlah hatinya
kepada kebaikan,jauhkanlah hatinya pada kejahatan,
tunaikanlah hajatnya baik hajat dalam agama,dunia
dan akhirat

Ya Muhaimin

jika dia jatuh hati izinkanlah dia menyentuh hati
seseorang yang hatinya
tertaut padaMu agar tidak terjatuh dia dalam jurang
cinta nafsu?Jagalah hatinya agar tidak berpaling
daripadamelabuhkan hatinya pada hatiMu.jika dia
rindu,rindukanlah dia
pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu

Ya Allah

Jangan biarkan sahabatku tertatih dan terjatuh
dalam perjalanan panjang menyeru manusia kejalanMu
jika kau halalkan aku merindui sahabatku,janganlah
aku melampaui batas sehingga melupakan daku pada
cinta hakiki,rindu abadi dan kasih sejati hanya
untukMu

Ya Allah

kurniakanlah sahabatku kesenangan,ketenangan,
kecemerlangan hidup di dunia akhirat kelak..