peminat??

nak cari ape??

Monday, December 12, 2011

let's go, get drunk

hy geng... jomla mabok2,,,


glurp glurp.... ahhh,, hilang dhaga... :)
cr la sikit kegembiraan kan.,,bg meraikan hidup yg x kekal ni..hehe
happy gile wif the fucking damn life ni..
happy gile jugak sbb dpt tgk kbhgiaan di dunia ni,,
wlupn ianya kbhgiaan org lain....
(kire menumpang bahgie org jela ni) hahahahaha.....
pedulik ape.... 
happy december, happy last year... 
get ready for 2012.
get ready to die la,,, (kate 2012 akan kiamat kan) hehe
ce bace puisi kat bwh ni...


dah mabok2 tu jomla bwk kete laju2,
tambah kan lg rase seronok,, hahaha
nnt da exciden pn lg seronok...


hahahaha... OMG... ak update belog pn da mcm tgh mabok,
dah la belog,, merepek je la ak pg2 ni,,,
ni sume sbb facebook tu,,,
elok ak delete je fb...


ok la bye belog.... ko mmg sgt memabok kan...
:s


Sunday, December 11, 2011

tahun ke 22

 





bace, jgn x bace

DOA UNTUK SAHABATKU…

Ya Allah

panjangkanlah umur sahabatku Kurniakanlah
kesihatan yang baik padanya,terangi hatinya
dengan nur pancaran iman.Tetapkanlah hatinya,
perluaskanlahrezekinya, dekatknlah hatinya
kepada kebaikan,jauhkanlah hatinya pada kejahatan,
tunaikanlah hajatnya baik hajat dalam agama,dunia
dan akhirat

Ya Muhaimin

jika dia jatuh hati izinkanlah dia menyentuh hati
seseorang yang hatinya
tertaut padaMu agar tidak terjatuh dia dalam jurang
cinta nafsu?Jagalah hatinya agar tidak berpaling
daripadamelabuhkan hatinya pada hatiMu.jika dia
rindu,rindukanlah dia
pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu

Ya Allah

Jangan biarkan sahabatku tertatih dan terjatuh
dalam perjalanan panjang menyeru manusia kejalanMu
jika kau halalkan aku merindui sahabatku,janganlah
aku melampaui batas sehingga melupakan daku pada
cinta hakiki,rindu abadi dan kasih sejati hanya
untukMu

Ya Allah

kurniakanlah sahabatku kesenangan,ketenangan,
kecemerlangan hidup di dunia akhirat kelak..