peminat??

nak cari ape??

Saturday, January 7, 2012

dah doploh tige taon baiiii.....


FUYYYOOOOOOO...... 
da taon due gibu doblas la syialll...
da 23 taon la dow umo ak,,,
" ya allah, kasi la mukeku nmpak mude dr umo ku,,"

bukan ape,,, xd kekaseh hati lagi ni,, aissshhhh,, ssh la gini,,, 
hahaha...
(xp la single pn, mmg belum mampu pn nk ade bini)
korg yang mude2 dah ad awek/pakwe tu xyah belagak la,
ak x heran pn,,, cinte monyet je tu,,,, 
tapi yang da kawen tu yg ak heran,,,
ape ke hal plak mude2 da kawen,,
beso sgt ke gaji nk kawen mude2 ?
ak bukan nye ape,,, AKU JELES LA SIOTTT!!.

xd hal la,, pade kwn2 ak yg da kawen/da nak kawen tu
tahniah la korg,, semoge jd suami/isteri yg betanggungjawb la..
tapi satu jela ak nk pesan,...
wlupn tiap2 malam ko da best,, 
tiap pagi ko seronok ngn ehem2 korg tu...
KAWAN2 jgn lupe dow,,
yela,,, dulu mse kwn bkn maen lg.. fren 4eve la bagai..
mcm adik beradik da dulu, xkn la da kawen lupe trus kan,..
klu nk tau ni la salh satu sbb ak x suke kwn2 ak kawen,,
nak dihalang x boleh kn...
klu sume kwn ak yg dah da kawen nk lupekan ak 
nnt ak nk kwn ngn sape je dow,,???
hahaha...
pundek tol la ak dah ter tacing tibe2 pg2 bute ni..

citer pasal azam la pulak lg sedap...
dengan duke cite nye la ak nk gtau yg azam aku
tahun lepas byk x tercapai..
ade 12 perkare ak nk tp 7 je yg dapat,,
hadoiiyyaaaiiiii... ape nye 5 lg azam x dpt punnnnn...
xpe la,,, forward thn ni la klu boleh,..

korg ade azam,,, ??
ade??? (ad ak kesah) haha..
dah la,, mcm bodo je update belog pkul 4.30 pagi ni... 
tidooooooooooo... babaii... :)



(agak2 kalau ak botak ak boleh kacak cam setan ni x?)

bace, jgn x bace

DOA UNTUK SAHABATKU…

Ya Allah

panjangkanlah umur sahabatku Kurniakanlah
kesihatan yang baik padanya,terangi hatinya
dengan nur pancaran iman.Tetapkanlah hatinya,
perluaskanlahrezekinya, dekatknlah hatinya
kepada kebaikan,jauhkanlah hatinya pada kejahatan,
tunaikanlah hajatnya baik hajat dalam agama,dunia
dan akhirat

Ya Muhaimin

jika dia jatuh hati izinkanlah dia menyentuh hati
seseorang yang hatinya
tertaut padaMu agar tidak terjatuh dia dalam jurang
cinta nafsu?Jagalah hatinya agar tidak berpaling
daripadamelabuhkan hatinya pada hatiMu.jika dia
rindu,rindukanlah dia
pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu

Ya Allah

Jangan biarkan sahabatku tertatih dan terjatuh
dalam perjalanan panjang menyeru manusia kejalanMu
jika kau halalkan aku merindui sahabatku,janganlah
aku melampaui batas sehingga melupakan daku pada
cinta hakiki,rindu abadi dan kasih sejati hanya
untukMu

Ya Allah

kurniakanlah sahabatku kesenangan,ketenangan,
kecemerlangan hidup di dunia akhirat kelak..