peminat??

nak cari ape??

Sunday, April 15, 2012

sambung belajo.... bile????

asalamualaikumwarahmatullahiwabarakatu,,,,,,,

lame da x update belog,,, 
sebab malas penat xd idea x sempat dah bosan dan sebagainye...
hari ni la satu2 nya hari mnggu yg x bzy, leh on9,leh bgn tido tgh hr.
hahaha... 
bzy ngalahkan jutawan, tp habok pn takda,.... 
ni td pas bce surat kabo nmpk byk ngat iklan IPT....
apsai la ssh ngat nk smbg blaja ,,, 
da dua kali pemohonan nk wat PJJ x lepas,,,
blm lg nk wat pemohonan kawen 2... lg la x lepas... hahaha
ni skrg da ade kuar pmohonan utk intake julai lak...
x kire la ape jd pn,, nk gak mohon lg... 
x cukup takat ade diploma je, sbb diploma tu ibarat spm je skrg ni,
TAPI tetap nk mohon PJJ la,,
x leh da nk fulltime,, kene keje gak smbil blaja..
lau x nnt sape nk bayo yuran? sape nk bg duit?
korang nak bagi?,... hehe
k la,,, dah cukup la tulis2 kat belog ni..
penat jari nk type byk2 lagi... 
korg doa2 kan la ak dpt sambung blaja dlm ms tdekat ni...
yg da dpt smbung blaja/keje bagus2 tu tahniah la

"pelajaran adalah satu pelaburan"




bace, jgn x bace

DOA UNTUK SAHABATKU…

Ya Allah

panjangkanlah umur sahabatku Kurniakanlah
kesihatan yang baik padanya,terangi hatinya
dengan nur pancaran iman.Tetapkanlah hatinya,
perluaskanlahrezekinya, dekatknlah hatinya
kepada kebaikan,jauhkanlah hatinya pada kejahatan,
tunaikanlah hajatnya baik hajat dalam agama,dunia
dan akhirat

Ya Muhaimin

jika dia jatuh hati izinkanlah dia menyentuh hati
seseorang yang hatinya
tertaut padaMu agar tidak terjatuh dia dalam jurang
cinta nafsu?Jagalah hatinya agar tidak berpaling
daripadamelabuhkan hatinya pada hatiMu.jika dia
rindu,rindukanlah dia
pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu

Ya Allah

Jangan biarkan sahabatku tertatih dan terjatuh
dalam perjalanan panjang menyeru manusia kejalanMu
jika kau halalkan aku merindui sahabatku,janganlah
aku melampaui batas sehingga melupakan daku pada
cinta hakiki,rindu abadi dan kasih sejati hanya
untukMu

Ya Allah

kurniakanlah sahabatku kesenangan,ketenangan,
kecemerlangan hidup di dunia akhirat kelak..