peminat??

nak cari ape??

Monday, February 11, 2013

sorang lagi ahli baru... syukurr..

salam....
belum sampai 2 minggu lg abg ak dpt baby, 
akak ak yg sulung lak dah beranak..
tp baby kaklong ak boy laa,
bmakne bdk ni anak sedare lelaki petama ak.
nama dah ade da pun, AHMAD DANI BIN ISMAIL.
yang baby gurl aritu NUR SYAMISHA BINTI A.SHAHRIL
 si DANI ni pun keluar kene bedah, 
mmg thn ni tahun budak2 cap bedah agaknye kot. 

papehal pon tahniah kat akak ngn abg ak tu la..
adik dye ni lambt lg lah... (ad ku kesah !!)
 ok ni gambo budak2 tu


yang bwh ni gambo besama sepupu kat sepital...
kanan syamisha kiri dani


*misya gemok, dani kurus. (beza sekilo)



bace, jgn x bace

DOA UNTUK SAHABATKU…

Ya Allah

panjangkanlah umur sahabatku Kurniakanlah
kesihatan yang baik padanya,terangi hatinya
dengan nur pancaran iman.Tetapkanlah hatinya,
perluaskanlahrezekinya, dekatknlah hatinya
kepada kebaikan,jauhkanlah hatinya pada kejahatan,
tunaikanlah hajatnya baik hajat dalam agama,dunia
dan akhirat

Ya Muhaimin

jika dia jatuh hati izinkanlah dia menyentuh hati
seseorang yang hatinya
tertaut padaMu agar tidak terjatuh dia dalam jurang
cinta nafsu?Jagalah hatinya agar tidak berpaling
daripadamelabuhkan hatinya pada hatiMu.jika dia
rindu,rindukanlah dia
pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu

Ya Allah

Jangan biarkan sahabatku tertatih dan terjatuh
dalam perjalanan panjang menyeru manusia kejalanMu
jika kau halalkan aku merindui sahabatku,janganlah
aku melampaui batas sehingga melupakan daku pada
cinta hakiki,rindu abadi dan kasih sejati hanya
untukMu

Ya Allah

kurniakanlah sahabatku kesenangan,ketenangan,
kecemerlangan hidup di dunia akhirat kelak..