peminat??

nak cari ape??

Wednesday, July 17, 2013

BOOTH AIDILFITRI KIPMART SEGAMAT 2013

assalamualaikum...

tahniah semua, dah lebih sminggu dah berpuase..
macam biase lah kalo puase ni ak ad hobi tesendiri.
hobi buat duit la, bkn hobi memancing ke ape ke.
 tahun ni masih berniage lg kat bazaar2 dalam segamat.
cume tahun ni ad tambah booth baju pulak..
tapak bazar pun bertambah jugak, klu dulu amek satu skrg 3 pulak..
bukan tamak, tp rezki kene rebut la klu nk , ye x?
setakat nk duk diam ngn duit yang sediade,
x sampai sehari pun da bole hbs duit tu.

yg ak handle mcm biase la, cookies ngn kerepek2 la.
tahun ni harge sume same je.
cume yang mahal tu yang kuih homemade.
kuih homemade senang cakap bukan kuih kilang la.
x mahal mane pun, 
kalau org jual rm 18, ak jual rm 16.
kalau yg rm 25 ak bg rm 24.

yg pasti harge boleh kautim lg... haha.
yg penting bg ak untung sikit pn jd la...

sekian je la wat mase ni, silakan dtg di gerai kami.
buat mase ni di dalam kipmart segamat, johor..
 booth kuih

 booth baju

kitorang kat depan stage utama kipmart segamat

mcm2 aktiviti , ade rakaman hari raya RTM johor skali...

bace, jgn x bace

DOA UNTUK SAHABATKU…

Ya Allah

panjangkanlah umur sahabatku Kurniakanlah
kesihatan yang baik padanya,terangi hatinya
dengan nur pancaran iman.Tetapkanlah hatinya,
perluaskanlahrezekinya, dekatknlah hatinya
kepada kebaikan,jauhkanlah hatinya pada kejahatan,
tunaikanlah hajatnya baik hajat dalam agama,dunia
dan akhirat

Ya Muhaimin

jika dia jatuh hati izinkanlah dia menyentuh hati
seseorang yang hatinya
tertaut padaMu agar tidak terjatuh dia dalam jurang
cinta nafsu?Jagalah hatinya agar tidak berpaling
daripadamelabuhkan hatinya pada hatiMu.jika dia
rindu,rindukanlah dia
pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu

Ya Allah

Jangan biarkan sahabatku tertatih dan terjatuh
dalam perjalanan panjang menyeru manusia kejalanMu
jika kau halalkan aku merindui sahabatku,janganlah
aku melampaui batas sehingga melupakan daku pada
cinta hakiki,rindu abadi dan kasih sejati hanya
untukMu

Ya Allah

kurniakanlah sahabatku kesenangan,ketenangan,
kecemerlangan hidup di dunia akhirat kelak..